Politica de retur

AcasăPolitica de retur

Returnarea produselor se va efectua doar pe baza formularului de retur scris. Vezi secțiune formular de retur de mai jos.

Cumpărătorul poate solicita returnarea produselor în următoarele situații:

Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat. Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Daca se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către client.

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului în cazul în care dorește renunțarea la cumpărare, fără penalități şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 9 alin. 1 din O.U.G. 34/2014, Cumpărătorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în scris, în termen de 14 zile de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Cumpărătorului.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original, cu eticheta produsului prezentă, cu factura atașată, să nu prezinte urme de uzură fizică sau deteriorare, în cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă deteriorări sau produsele sunt incomplete, conțin urme de uzură create de către client, zgârieturi, lovituri, ne rezervăm dreptul de a refuza returul și de a nu rambursa cuantumul comenzii.

Acceptarea sau refuzarea returului se realizează doar în momentul primii și verificării  produselor în cauză.

În cazul în care magazinul online Saldi este nevoit să refuze returul, datorită cauzelor sus menționați, clientul decide modalitatea de re-livrare a produselor și achitarea costurilor rămân în sarcina Cumpărătorului. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în maxim 14 de zile de la primirea și acceptarea produsului returnat către Vânzător și anume de către magazinul online Saldi. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. Se va restitui doar suma produselor, transportul tur-retur cade exclusiv în sarcina cumpărătorului.

Cumpărătorul persoana fizică beneficiază de 14 zile drept de retur, suportând riscul și costurile directe legate de returnare. Pentru operativitate, returul este valabil după completarea formularului de mai jos. 
Rețineți vă rog adresa la care veți trimite produsul: 
Nu uitați să treceți și numărul de telefon pe colet:  
Numele bancii unde este deschis contul bancar.
Contul bancar unde doresti sa primesti banii.

Vă rugăm să completați următoarele detalii:
– Nume produs returnat și nr. de bucăți. (Îl găsiți în email-ul de confirmare a comenzii)
– Valoare produs.
– Numărul facturii. (Ați primit email, căutați și în SPAM)
– Data la care a ajuns la dvs. produsul.

Vezi politica de confidențialitate

CAPTCHA image
Începeți să tastați pentru a vedea produsele pe care le căutați.
Coș
Loghează-te

Nu aveți încă un cont?

Creează un cont